Kehittämisylilääkäri Tuomas Holma (vas.), vatsakeskuksen johtaja Heikki Wiik ja syöpäkeskuksen johtaja Hanne Kuitunen odottavat testausvaiheen jälkeen taloon potilaita hoidettavaksi.
Kuva: Mikko Halvari
OYSin syöpäkeskuksen johtaja Hanne Kuitunen ja OYSin vatsakeskuksen johtaja Heikki Wiik avaavat ovia, viittilöivät ja esittelevät tyytyväisin ilmein uudenkarheaa OYSin uuteen sairaalaan kuuluvaa F-taloa.
Tyytyväisyyteen on aihetta, sillä heidän johtamiensa osaamiskeskusten toiminnot sijoittuvat vastavalmistuneeseen taloon.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut