Suekin tutkinta salibandyn vedonlyöntirikkomuksista kohdistui yli sataan henkilöön.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Suomen urheilun eettinen keskus (Suek) sai päätökseen tutkintansa salibandyn vedonlyöntirikkomuksista, kertoivat Suek, Suomen salibandyliitto ja Veikkaus torstaina. Aineisto siirtyy Suomen salibandyliiton kilpailu- ja kurinpitoryhmän käsittelyyn.
Suekin tiedotteen mukaan vedonlyöntirikkomuksia tutkittiin vuosilta 2021–25. Tutkinta kohdistui 114:ään sääntöjen alaiseen pelaajaan ja seuratoimihenkilöön, jotka ovat lyöneet yli tuhat kertaa vetoa pääsarja F-liigasta tai toiseksi korkeimmasta sarjatasosta Divarista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut