Oulun Snellmaninpuistossa juhannusyönä tapahtuneen väkivallanteon esitutkinta on edistynyt.
Poliisi sai aamuviiden jälkeen ilmoituksen kahden miehen välisestä tappelusta, jossa oli käytetty teräasetta. Heistä kumpikin sai vammoja, jotka vaativat sairaalahoitoa.
Poliisin mukaan miehet tunsivat toisensa entuudestaan. He kohtasivat toisensa keskustassa, mikä johti riitatilanteeseen. Se eskaloitui väkivallaksi. Poliisi epäilee, että kumpikin heistä käytti tilanteessa puukkoa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut