Säh­kö­kaap­pi kärytti luh­ti­ta­los­sa Kellon Ki­vi­nie­mes­sä

Oulussa Kellon Kiviniemessä kyti lauantaiaamuna luhtitalon teknisessä tilassa.

Pelastuslaitos sai tehtävän Kellon Kiviniemeen osoitteeseen Kujanpää noin varttia vaille kymmenen.

Päivystävä palomestari Antti-Juhani Ervasti kertoo, että asukkaat olivat huomanneet mustan savun puskevan ulos luhtitalon päässä olevasta teknisestä tilasta.

Varsinaista paloa ei syttynyt. Pelastuslaitos sammutti kytevän lämpöpumpun sähkökaapin ja tuuletti tilat.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä