Kesähelmi: Pe­rä­me­ren saa­ris­toon pääsee ke­sä­ret­kel­le ve­neel­lä

Onnettomuudet : Metsä Fibren Kemin bio­tuo­te­teh­taan työ­maal­la kuo­le­maan joh­ta­nut ta­pa­tur­ma

Tilaajille

Ro­kuas­ta tuli myös kos­me­tiik­ka­brän­di – Vien­tiin sat­saa­va pien­yri­tys valikoi tuo­te­sar­jal­leen nimen, joka toimii myös ul­ko­mail­la

Miehille suunnatun brändin kehittämiseen kannusti ilmeinen markkinarako, espoolainen yrittäjä Jari Niitynperä kertoo. Suomessa Tukes valvoo kosmetiikkatuotteita, kunhan ne ovat tulleet myyntiin.

– Korona tuli tosi huonoon aikaan, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Tavoitteenamme on olla kategoriamme markkinajohtaja Euroopassa kolmen vuoden päästä, Rokua Skincare -kosmetiikkabrändin kehittänyt yrittäjä Jari Niitynperä sanoo.
– Korona tuli tosi huonoon aikaan, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Tavoitteenamme on olla kategoriamme markkinajohtaja Euroopassa kolmen vuoden päästä, Rokua Skincare -kosmetiikkabrändin kehittänyt yrittäjä Jari Niitynperä sanoo.
Kuva: Mauri Ratilainen

Moni pohjoissuomalainenkin kuluttaja on jo ehtinyt äimistellä tuoretta miesten kosmetiikkabrändiä, joka on napannut nimensä Muhoksen, Utajärven ja Vaalan alueilla sijaitsevalta Rokualta.

Rokua Skincare -luonnonkosmetiikkasarja on pulpahtanut esimerkiksi Stockmannin, Sokoksen, Ruohonjuuren, Life-ketjun ja Lyko-verkkokaupan valikoimiin. Myös Finnair aikoo ottaa sen myyntiin.