Oulun frisbeeseuran hallituksen puheenjohtaja Henri Koivumaa on harmissaan siitä, että Oulun frisbeegolfradat ovat päässeet tänä kesänä pusikoitumaan.
Kuva: Niina Hentilä
Oululaiset frisbeegolfin harrastajat ovat tänä kesänä kärsineet poikkeuksellisen huonosti hoidetuista rata-alueista.
Meri-Toppilan rata, jossa pidettiin vuonna 2016 lajin EM-kisat, on kasvanut läpi kesän reidenmittaista heinää, ja myös Hiirosessa on jätetty alueita leikkaamatta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut