Ra­vin­to­las­sa kä­räh­tä­nyt pis­to­ra­sia toi pa­lo­au­tot Ro­tuaa­ril­le

Palohälytys toi paloautot Rotuaarille lauantaina.
Palohälytys toi paloautot Rotuaarille lauantaina.
Kuva: Panu Sivula

Oulun Rotuaarilla sijaitsevassa Hesburger-ravintolassa oli sulanut ja kärynnyt pistorasia lauantai-iltana.

Paikalla käynyt pelastuslaitoksen henkilökunta oli ottanut sulakkeet pois ja varmistanut, ettei pistorasia aiheuta lisää vahinkoja.

– Yksi sähkölaite on nyt pois pelistä, kertoo päivystävä palomestari Mikko Heikkilä.

Rakennuksessa ei varsinaisesti syttynyt paloa eikä kukaan loukkaantunut tapahtuneen yhteydessä.

Hälytys keskisuuresta rakennuspalosta Kirkkokadulle tuli noin kello 19.20. Tilanne oli ohi puoli tuntia myöhemmin.

Ilmoita asiavirheestä