Ra­vin­to­la­ra­joi­tuk­sis­ta luo­pu­mi­nen sai ou­lu­lai­set rau­hal­li­ses­ti liik­keel­le kah­vi­loi­hin ja yö­elä­mään – "Moni on nyt va­ro­vai­sen op­ti­mis­ti­nen"

St. Michaelin baarimestari Kati Moisala iloitsee päästyään jälleen töihin koronarajoitusten aiheuttaman lomautuksen päätyttyä.
St. Michaelin baarimestari Kati Moisala iloitsee päästyään jälleen töihin koronarajoitusten aiheuttaman lomautuksen päätyttyä.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Ravintoloiden koronarajoituksien purkaminen on saanut ihmiset rauhallisesti liikkeelle Oulussa.

– Ihmisillä on nyt selkeästi tarve nähdä toisiaan. Asiakkaat ovat olleet hyvällä tuulella, St. Michaelin ravintolapäällikkö Heikki Puhakka sanoo.

Puhakka kertoo kuluneiden parin vuoden olleen raskaita tiukkojen koronarajoitusten ja henkilökunnan lomautuksien myötä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä