Raptori palaa ensi kesänä keik­ka­la­voil­le – esiin­ty­mi­nen luvassa myös Oulussa

Raptori tekee ensi kesänä paluun keikkalavoille. Yhtyeen muodostavat Ismo Heikkilä (vas.), Tero Kaikkonen ja Juho Peltomaa.
Raptori tekee ensi kesänä paluun keikkalavoille. Yhtyeen muodostavat Ismo Heikkilä (vas.), Tero Kaikkonen ja Juho Peltomaa.
Kuva: Outi Pyhäranta/HS

Raptori palaa esiintymislavoille ensi kesänä osana Vauhti kiihtyy -festivaaleja. Yhtye nähdään myös Oulussa loppukesästä, kun Vauhti kiihtyy -festivaali järjestetään 22.–23. elokuuta.

Raptori oli edellisen kerran aktiivinen vuosina 2017 ja 2018.

Suomalaisten tietoisuuteen 1990-luvun alussa noussut yhtye siirtyi tauolle vuonna 1991. Jo tuolloin Raptori ilmoitti tekevänsä paluun kymmenen vuoden välein.

Ensi kesän paluu on yhtyeen neljäs. Oulun lisäksi esiintymiset ovat luvassa Turussa, Vantaalla, Lahdessa ja Tampereella.

Raptori tunnetaan muun muassa jättihitistään Oi Beibi.

Vauhti kiihtyy -festivaali järjestetään Ouluhallin parkkipaikalla ensi kesänä kolmatta kertaa. Tapahtuma keräsi viime kesänä yli 27 000 kävijää.

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä