Länsituulen koulun oppilaat Tiia Toivoniemi, Mirella Karvonen ja Linnea Veteläinen totuttelevat olemaan koulussa ilman puhelimia. Kun puhelinta ei voi enää selata, mieluisinta tekemistä välitunneilla on ystävien kanssa jutustelu.
Kuva: Tiina Wallin
Haukiputaan Länsituulen yhtenäiskoulussa on siirrytty syyslukukauden alussa puhelimien täyskieltoon.
Puhelimien ja muiden oppilaiden omien mobiililaitteiden käyttö on kielletty oppitunneilla, välitunneilla ja ruokailun aikana.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut