Poliisin partiot pysäyttivät useita rajua ylinopeutta ajaneita moottoripyöräilijöitä Lapissa lauantain ja sunnuntain välisen yön aikana, kerrotaan Lapin poliisilaitoksen tiedotteessa.
Sunnuntaina aamuyöllä poliisipartiota vastaan tuli Rovaniemellä moottoripyörä, jossa ei ollut rekisterikilpiä eikä ajovaloja.
Partio kääntyi ajoneuvon perään ja antoi pysäytysmerkin. Kuljettaja lähti kiihdyttämään karkuun. Pakomatkan aikana moottoripyörän kuljettaja ajoi huomattavaa ylinopeutta.