OYY:n hal­li­tuk­sen pu­heen­joh­ta­jak­si va­lit­tiin Vilma Sippola

Oulun yliopiston ylioppilaskunnan (OYY) hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2025 on valittu 23-vuotias Vilma Sippola. OYY:n edustajisto teki valinnasta yksimielisen päätöksen.

Neljättä vuotta tieteiden ja aatteiden historiaa opiskeleva Sippola on toiminut tänä vuonna OYY:n hallituksen toisena varapuheenjohtajana.

Sippola pitää tulevan kevään kuntavaaleja merkittävänä mahdollisuutena OYY:lle.

– Teemme paljon työtä opiskelijoiden aktivoimiseksi äänestämään sekä opiskelijoiden tarpeiden esiin nostamiseksi Oulun kaupungissa, hän toteaa.

OYY:n pääsihteeri Kauko Keskisärkän mukaan painopiste tuleekin olemaan ensi vuonna kaupunkivaikuttamisessa, jonka Sippola hallitsee hyvin.

OYY:n hallituksen jäsenet ja edustajiston puheenjohtajisto valitaan Oulun kaupungintalolla 4. joulukuuta järjestettävässä edustajiston kokouksessa. Hallituksen jäseneksi voi hakea vielä 27. marraskuuta saakka.

Ilmoita asiavirheestä