OYSin työmaa etenee, osa vanhan sai­raa­lao­san park­ki­pai­kois­ta poistuu käy­tös­tä

K-rakennusosa valmistaudutaan purkamaan, ja samalla valmistellaan uuden C-talon rakentamista paikalle

OYSin vanhojen osien edustalla olevista parkkipaikoista osa poistuu käytöstä tiistaina.

Syynä on uuden OYSin työmaan eteneminen, jonka myötä piha-aluetta rajataan työmaakäyttöön K-rakennusosan edustalta.

K-rakennusosa valmistaudutaan purkamaan, ja samalla valmistellaan uuden C-talon rakentamista, kertoo Pohde.

Kulku vanhan sairaalan vielä käytössä oleville sisäänkäynneille, kuten N/K-ovelle, on mahdollista töistä huolimatta. Alueen rajaus ei vaikuta myöskään sairaala-alueen läpi kulkevan tien liikennejärjestelyihin, Pohde tiedottaa.

Piha-alueen lisäksi pysäköintipaikkoja on muun muassa uuden sairaalan yhteydessä sijaitsevassa Kuuraparkissa ja alueen muissa pysäköintitaloissa.

Lisätietoa pysäköinnistä saa myös OYSin sivustolta tästä osoitteesta.

Ilmoita asiavirheestä