OYSin vanhojen osien edustalla olevista parkkipaikoista osa poistuu käytöstä tiistaina.
Syynä on uuden OYSin työmaan eteneminen, jonka myötä piha-aluetta rajataan työmaakäyttöön K-rakennusosan edustalta.
K-rakennusosa valmistaudutaan purkamaan, ja samalla valmistellaan uuden C-talon rakentamista, kertoo Pohde.
Kulku vanhan sairaalan vielä käytössä oleville sisäänkäynneille, kuten N/K-ovelle, on mahdollista töistä huolimatta. Alueen rajaus ei vaikuta myöskään sairaala-alueen läpi kulkevan tien liikennejärjestelyihin, Pohde tiedottaa.
Piha-alueen lisäksi pysäköintipaikkoja on muun muassa uuden sairaalan yhteydessä sijaitsevassa Kuuraparkissa ja alueen muissa pysäköintitaloissa.
Lisätietoa pysäköinnistä saa myös OYSin sivustolta tästä osoitteesta.