Oulussa kokeillaan tulevana kesänä maksutonta puistoruokailua lapsille – "Tätä on useampana vuonna pyydetty" Vuosia toivottu kokeilu tarjoaa oululaisille lapsille maksuttoman lounaan kesäkuun ajan. Niina Hentilä 2.5.2024 6:04 Forum24 Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Perhe Lapset Nuoret Oulu Paikallispolitiikka Puistoruokailu