Oulun ve­si­tor­nin täh­ti­tor­ni pysyy kiinni ylei­söl­tä – "Ei voitu enää sallia kul­ke­mis­ta omilla avai­mil­la"

Jussi Kantola Puolivälinkankaan vesitornin tähtitornilla joulukuussa 2015.
Jussi Kantola Puolivälinkankaan vesitornin tähtitornilla joulukuussa 2015.
Kuva: Kontiainen Jarmo

Tähtitieteellisen yhdistyksen Oulun Arktoksen toiminta Puolivälinkankaan vesitornin tähtitornilla keskeytyy.

Koronan jäljiltä yleisölle avoimia tähtinäytöksiä ei ole vielä päästy aloittamaan, joten välittömään toimintaan muutos ei vaikuta mitenkään, mutta tähtinäytöksiä ei siis ole luvassa.

Yhdistyksen puheenjohtaja Jussi Kantola kertoo, että tieto Oulun Vedeltä tuli viime viikolla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä