Sotaharjoitus: Naton har­joi­tus tuo Tun­tu­ri-Lap­piin ennen nä­ke­mät­tö­mät ruuhkat

Tornihotelli: Terwa Towerin ase­ma­kaa­va­muu­tok­sen hy­väk­sy­mi­nen etenee Oulun kau­pun­gin­val­tuus­toon

Luitko jo tämän: Tältä näyt­tä­vät tu­li­pa­lon jäljet Oulun Ran­ta­ka­dul­la

Mainos: Tilaa Kaleva tästä

Tilaajille

Oulun seudun ja­ko­hih­na­on­gel­mien syy sel­vi­si, nyt ky­sy­tään mitä tehdään tien­pin­noil­le ja onko joku kor­vaus­vas­tuus­sa – Kor­vaus­vaa­ti­muk­sia ja­ko­pää­re­mon­teis­ta on vaikea tehdä, arvioi au­to­lii­ke

Ylimääräisten jakopääremonttien takia rahaa virtaa Oulun seudulta ulkomaille. Viranomaiset odottavat valmista tutkimusta nähtäväkseen ennen kuin kertovat kantansa.

Myös Oulun ohittavalla uusitulla nelostiellä on asfaltissa käytetty kiviaineksena ferrokromikuonasta tehtyä mursketta.
Myös Oulun ohittavalla uusitulla nelostiellä on asfaltissa käytetty kiviaineksena ferrokromikuonasta tehtyä mursketta.

Jakopääongelmien syyn selviäminen nostattaa uusia kysymyksiä: Mitä tapahtuu teille? Tuleeko korvausvaatimuksia? Onko terveysvaikutuksia?

Lue lisää: Tutkimus: Oktomurske on syyllinen autojen jakopääongelmiin Oulun seudulla – "Me olemme tuloksesta ihan varmoja ja meillä on siitä erittäin hyvät näytöt"

Tutkimushankkeen ohjausryhmässä mukana ollut autoliike Wetterin teknisen palvelun johtaja Pekka Palo ei usko, että oktomurskeen käytöstä tulee vahingonkorvausvaatimuksia.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.