Hurmos yhdistää Oulun korkeakoulut
Ammattikorkeakoulun ja yliopiston opiskelijat juhlivat ensimmäistä kertaa yhdessä lukuvuoden avajaisia Kuusisaaressa 10. syyskuuta.
Uudet opiskelijat aloittavat opintonsa korkeakouluissa elokuun loppupuolella. Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijakunta OSAKO ja Oulun yliopiston ylioppilaskunta OYY ovat suunnitelleet jo pitkään suurta lukuvuoden avajaistapahtumaa, joka yhdistäisi ammattikorkeakoulun ja yliopiston opiskelijoita. Tänä vuonna avajaiset viimein toteutetaan yhdessä.
Tutut kaavat on pyöritelty ympäri ja lopputuloksena on suuret festivaalit Kuusisaaressa.
Korkeakoulujen ensimmäinen yhteinen avajaistapahtuma kulkee nimellä Hurmos.