Oulun kaupungin henkilöstön liikunta- ja kulttuurietuutta ei myönnetä enää tänä vuonna. Toivottavasti tämä Oulun kaupunginhallituksen päätös on vain väliaikainen; yksi keino kohentaa heikentynyttä taloustilannetta.
Moni kuitenkin varmasti tällä hetkellä ajattelee, että se jää pysyväksi muutokseksi. Tämänkaltainen henkilöstöetuus on kuitenkin yksi tapa edistää työhyvinvointia.
Työhyvinvointi ei rajoitu vain töihin. Terveelliset elämäntavat ja mielen virkeyden ylläpitäminen ovat työkykyä ylläpitäviä.