Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Oulun kau­pun­ki unohti hen­ki­lös­tö­oh­jel­man­sa – kun työn­te­ki­jä voi hyvin, sai­raus­pois­sa­olot vä­he­ne­vät ja myös tu­lok­sel­li­suus paranee

Oulun kaupungin henkilöstön liikunta- ja kulttuurietuutta ei myönnetä enää tänä vuonna. Toivottavasti tämä Oulun kaupunginhallituksen päätös on vain väliaikainen; yksi keino kohentaa heikentynyttä taloustilannetta.

Moni kuitenkin varmasti tällä hetkellä ajattelee, että se jää pysyväksi muutokseksi. Tämänkaltainen henkilöstöetuus on kuitenkin yksi tapa edistää työhyvinvointia.

Työhyvinvointi ei rajoitu vain töihin. Terveelliset elämäntavat ja mielen virkeyden ylläpitäminen ovat työkykyä ylläpitäviä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa