Oulun kaupunki avaa uudelleen tontinluovutuskilpailun kahdesta tontista, millä tavoitellaan kylpylähankkeen toteuttajaa torinrantaan Kiikeliin. Kilpailuaika on maaliskuun alusta ja toukokuun loppuun.
Oulun kaupunginhallitus päätti tontinluovutuskilpailusta maanantaina. Päätösasiakirjassa ei mainita sanaa merikylpylä. Nyt halutaan antaa kilpailuun osallistuville enemmän vapauksia luoda konsepti, joka olisi sopivampi paikkaan ja liiketaloudellisesti järkevä.
Tähän ei siis koskaan noussutkaan Kiikelin Allas Sea Poolia, mutta nyt lähtee käyntiin uusi yritys.