Ou­lu­lais­läh­töi­nen Martti Suosalo ei tuo tänä kesänä sir­kus­telt­taan­sa ko­ti­kau­pun­kiin – Sen sijaan hänet nähdään teat­te­rin lavalla

Juha Kauppisen Martti Suosalolle kirjoittama monologi puhuu luontokadosta ja luonnon kuihtumisesta.

Oululaislähtöisellä näyttelijällä Martti Suosalolla on vierailuohjelmistossaan uusi luontokatoaiheinen monologi Starman, jonka on hänelle kirjoittanut tietokirjailija Juha Kauppinen.
Oululaislähtöisellä näyttelijällä Martti Suosalolla on vierailuohjelmistossaan uusi luontokatoaiheinen monologi Starman, jonka on hänelle kirjoittanut tietokirjailija Juha Kauppinen.
Kuva: Teija Soini/ arkisto

Oululaislähtöinen näyttelijä Martti Suosalo vierailee Oulun teatterissa ensi syksynä kahdella monologilla: Starman ja Palvelija.

Uutuus Starman on tietokirjailija Juha Kauppisen Suosalolle kirjoittama monologi luonnon ja ihmisen suhteesta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä