Ravintoloitsija Anne Mikkolaa surettaa eniten se, että henkilökuntaa pitää lomauttaa koronasulun takia.
Kuva: Tiina Wallin
Oululainen ravintoloitsija Anne Mikkola sanoo, että uutiset ovat musertavia.
– Edellisistäkin haasteista on niukin naukin selvitty. Nyt uutta vain pukkaa niskaan. Kyllä tämä todellista henkiinjäämistaistelua nyt on, Mikkola sanoo.
Rauhalan, Tuban ja Voimala 1889:n toiminnassa mukana olevaa Mikkolaa surettaa eniten se, että henkilökuntaa pitää lomauttaa.