"Nyt on sellainen varma olo omissa vaatteissa"
Nuorten pukeutumisessa näkyvät nyt sosiaalisen median tempo ja pikamuodin kyseenalaistaminen. Kysyimme muun muassa oululaiselta Kasper Väänäseltä, millaisissa vaatteissa on hyvä olla.
Kauppakeskus Valkeasta saapuva oululaiskaksikko, Nella Kalajanniska 21 ja Milka Luosujärvi 20, on pukeutunut vahingossa yhteensopiviin asuihin.
Kirkkaan oranssissa farkkuhaalarissa kulkeva Kalajanniska toteaa heti, että hän ei yleensä näytä tältä.
– En ikinä pukeudu värikkäisiin vaatteisiin. Olen vannoutunut mustiin pukeutuja – aika goottityylinen normaalisti. Tämä nyt oli ehkä vähän outo.