Matti Mannisen mielestä älypuhelin on nopea ja kätevä äänitystyökalu.
Kuva: Anssi Juntto
”Vitsit, että on hyvän kuuloista”, oululainen musiikin monitoimimies Matti Manninen totesi taannoin tallennettuaan omaa rumpujen soittoaan puhelimella. Mannisen havainto ei niinkään viitannut omiin rumpalintaitoihin vaan Iphonen tallennusjälkeen.
Viimeiset pari vuotta asiaan enemmän perehdyttyään Manninen on päätynyt sellaiseen johtopäätökseen, että älypuhelin on loistava järjestelmä äänittää ihan mitä tahansa soitinta rumpusetistä ja kontrabassosta kellopeliin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut