Tällä hetkellä Angelinaa säilytetään Värtön rannassa. Arkistokuva.
Kuva: Maarit Juntti
Oulujoella risteilyjä aiemmin tehnyt Oulu Linesin M/S Angelina on yhä myynnissä, mutta nyt alennetulla hinnalla. Laiva tuli myyntiin viime kesänä.
Mahdollisista kaupoista on käyty keskustelua muutamien kiinnostuneiden kanssa, kertoo Oulu Linesin toimitusjohtaja Reijo Alakiuttu.
– Kauppojen esteeksi on muodostunut rahoituksen saaminen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut