Onnikat saavat kylkeensä sinistä sävyä, tulossa myös uusi joukkoliikennesovellus Brändiuudistuksen myötä Oulun joukkoliikenne on nyt Oulun seudun liikenne, eli OSL. Niina Hentilä 7.9.2022 6:07 Forum24 Oulu Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Liikenne Oulu Brändit Oulun joukkoliikenne