On­nen­lai­va Edenin mie­his­tö Oulussa hai­kea­na, kyl­py­läs­sä on tors­tai­na vii­mei­nen ylei­sö­päi­vä – "Tämä on talo, missä ta­pah­tuu"

Työntekijät kehuvat kilvan asiakkaiden onnellistuttamiseen keskittyneen työpaikan ilmapiiriä. – Olen vain niin tykännyt tästä, sanoo hotellipäällikkö Jaana Jane Järvinen 30 vuoden kokemuksella.

Edenin työntekijöillä on häslinki ja haikea mieli. Vaikka vastaanottoaulassa vielä keskiviikkoaamuna vilisi lapsiperheitä ja kuntoutettavia, vihoviimeinen kylpyläpäivä yleisölle on tänään torstaina. Perjantaina lähtevät viimeiset hotellivieraat. Instituutioksi kasvanut kylpylähotelli Eden Oulun Nallikarissa sulkee silloin ovensa.

Akvaariokalat pääsevät hyvään hoitopaikkaan, lupaa Jaana Jane Järvinen. Aikoinaan kylpylähotellissa oli papukaijojakin, joihin pidettiin yhteyttä mikrofonilla.
Akvaariokalat pääsevät hyvään hoitopaikkaan, lupaa Jaana Jane Järvinen. Aikoinaan kylpylähotellissa oli papukaijojakin, joihin pidettiin yhteyttä mikrofonilla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä