"Hävetti ja kadutti"
OLS:n Veeti Koiviston baarireissut johtivat viime kaudella tylyyn rangaistukseen ja perheen pettymykseen. 20-vuotias salibandyn pelaaja on ottanut virheestään opiksi.
Runsas vuosi sitten helmikuisena perjantaipäivänä Veeti Koivisto oli tekemässä tavanomaista myyjän työvuoroaan Oulussa, kun puhelin piippasi viestin merkiksi. Nuoren salibandytaiturin joukkuekaverilla, OLS:n liigamiehistön kapteenilla Olli Lukkarilla oli painavaa asiaa.
Viesti veti Koiviston, 19, mielen matalaksi. Sydän hakkasi ja puna levisi kasvoille.
– Hän kysyi, olinko ollut edellisenä yönä opiskelijabileissä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut