-

"Hä­vet­ti ja ka­dut­ti"

OLS:n Veeti Koiviston baarireissut johtivat viime kaudella tylyyn rangaistukseen ja perheen pettymykseen. 20-vuotias salibandyn pelaaja on ottanut virheestään opiksi.

OLS:n Veeti Koiviston baarireissut johtivat viime kaudella tylyyn rangaistukseen ja perheen pettymykseen. 20-vuotias salibandyn pelaaja on ottanut virheestään opiksi.

Runsas vuosi sitten helmikuisena perjantaipäivänä Veeti Koivisto oli tekemässä tavanomaista myyjän työvuoroaan Oulussa, kun puhelin piippasi viestin merkiksi. Nuoren salibandytaiturin joukkuekaverilla, OLS:n liigamiehistön kapteenilla Olli Lukkarilla oli painavaa asiaa.

Viesti veti Koiviston, 19, mielen matalaksi. Sydän hakkasi ja puna levisi kasvoille.

– Hän kysyi, olinko ollut edellisenä yönä opiskelijabileissä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä