Onko Hal­li­tus­ka­dun bus­si­tun­ne­li taivaan lahja vai vii­mei­nen niitti ki­vi­jal­ka­liik­keil­le? Näin yrit­tä­jät kom­men­toi­vat suun­ni­tel­mia

Oulun kuvan omistaja Anja Ruotsi tietää, ettei asiakas halua jättää autoa satojen metrien päähän lyhyttä passikuvakäyntiä varten.

Ravintola Gaian omistaja Johanna Isola suhtautuu joukkoliikennetunnelin suunnitelmiin ilolla, kun asiakkaat pääsisivät bussilla aivan ravintolan ovelle.
Ravintola Gaian omistaja Johanna Isola suhtautuu joukkoliikennetunnelin suunnitelmiin ilolla, kun asiakkaat pääsisivät bussilla aivan ravintolan ovelle.
Kuva: Pekka Peura

Oulun keskustaan suunniteltu joukkoliikennetunneli saa Hallituskadun yrittäjiltä varautuneen vastaanoton.

Asemakeskushankkeessa mukana oleva tunneli on toistaiseksi vasta suunnitelmatasolla. Karkeiden ennakkoarvioiden mukaan se laskeutuisi maan alle Hallituskadun ja Koulukadun risteyksen kohdalla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä