Oulun käräjäoikeus tuomitsi keskiviikkona ehdolliseen vankeuteen miehen, joka toimi sukulaisensa omaishoitajana ja kavalsi häneltä rahaa.
Mies toimi iäkkään setänsä omaishoitajana. Setä oli valtuuttanut hänet käyttämään tilejään.
Omaishoitaja anasti sedältään kevään 2015 ja kesän 2018 välisenä aikana ainakin 48 000 euroa. Hän siirsi toistuvasti sedän tililtä rahaa omalle tililleen ilman lupaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut