Oikeus määräsi Stora Enson mak­sa­maan lak­ko­ke­vään palk­ko­ja 185 työn­te­ki­jäl­le Oulussa

Stora Enson pitää maksaa 185:lle Oulun tehtaan työntekijälle kahden vuoden takaisen lakkokevään palkkasaatavia.

Oulun käräjäoikeus ratkaisi palkkakiistan perjantaina antamassaan tuomiossa.

Kyse on tapauksesta, jossa Stora Enson Oulun tehdas ajettiin alas noin viikoksi Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliiton (AKT) sekä Ammattiliitto JHL:n lakkojen seurauksena keväällä 2024. Stora Enso ei maksanut työntekijöilleen palkkaa seisokin ajalta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä