Stora Enson pitää maksaa 185:lle Oulun tehtaan työntekijälle kahden vuoden takaisen lakkokevään palkkasaatavia.
Oulun käräjäoikeus ratkaisi palkkakiistan perjantaina antamassaan tuomiossa.
Kyse on tapauksesta, jossa Stora Enson Oulun tehdas ajettiin alas noin viikoksi Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliiton (AKT) sekä Ammattiliitto JHL:n lakkojen seurauksena keväällä 2024. Stora Enso ei maksanut työntekijöilleen palkkaa seisokin ajalta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut