Näin ou­lu­lais­kol­mi­kon dj-kol­lek­tii­vis­ta tuli Bar­bi­ta­lo: "Hauska ja erot­tu­va"

Oululaiskolmikko esiintyi perjantai-iltana Oulu 2026:n avajaisfestareilla.

Oululaisten Ronja Levän, Johanna Polojärven ja Athiey Mamerin muodostama dj-kolmikko Barbitalo esiintyi perjantaina Oulu 2026:n avajaisfestareilla.
Oululaisten Ronja Levän, Johanna Polojärven ja Athiey Mamerin muodostama dj-kolmikko Barbitalo esiintyi perjantaina Oulu 2026:n avajaisfestareilla.
Kuva: Teija Soini

Perjantai-ilta, kello lyö kahdeksan ja paikkana Oulun kauppatori.

Oulu 2026:n avajaisfestareiden esiintymislavalle kipuaa kolmen oululaisnaisen muodostama kolmikko.

Dj-kollektiivi Barbitalo aloittaa yhden lukuisista keikoistaan. Tällä kertaa soittamiseen kytkeytyy erityinen merkitys.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä