Liikenne: Useat ket­ju­ko­la­rit lait­toi­vat Oulun ja Kem­pe­leen lii­ken­teen se­kai­sin

Mielenterveys: OYSin nuo­ri­so­psy­kiat­rian osas­tol­la toi­vo­taan apua kesällä avat­ta­vas­ta syö­mis­häi­riö­kes­kuk­ses­ta

Luitko jo tämän: Nyt puhuu Kärp­pien pu­heen­joh­ta­ja Heikki Kont­sas, mutta hen­ki­lös­tö­vaih­dok­sis­ta hän vai­ke­nee

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Kaleva Digi + Lehti 2 kk 59,90 euroa

Lukijalta
Mielipidekirjoitus
Tilaajille

Myyjän ei pidä sietää kaikkea – jo­kai­nen voi vai­kut­taa käyt­täy­ty­mi­sel­lään asia­kas­pal­ve­li­jan jak­sa­mi­seen ja työ­päi­vän viih­ty­vyy­teen

Asiakaspalvelija joutuu kohtamaan työssään aivan liikaa epämieluisia ja vaikeita tilanteita. Uskon, että suurin osa asiakaspalvelijoista pystyy samaistumaan kokemukseen asiakkaan epäasiallisesta käytöksestä.

Epäasiallista käytöstä on monenlaista, ja kokemukseni mukaan asiakas saattaa esimerkiksi sanoa jotakin ilkeää, kommentoida myyjän ulkonäköä tai ehdottaa jotain epäsopivaa.

"Onneksi vain pieni osa asiakkaista käyttäytyy epäasiallisesti, mutta harmi kyllä epäasialliset hetket ovat niitä, jotka jäävät parhaiten mieleen."

Viime aikoina olen lukenut paljon muidenkin asiakaspalvelutyötä tehneiden kokemuksista, jotka ovat olleet välillä todella rajujakin. Asiakaspalvelijat ovat joutuneet kokemaan jopa uhkailua ja ahdistelua.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.