Mimmi Jakola, 19, on nou­se­mas­sa Oulun kau­pun­gin­hal­li­tuk­sen jä­se­nek­si – "Nuoria tar­vi­taan sinne, missä asiois­ta pää­te­tään"

Tiistai-iltana 20. toukokuuta ratkeaa, valitseeko Oulun vasemmisto uuden valtuuston nuorimman jäsenen, Mimmi Jakolan, kaupunginhallitukseen.
Tiistai-iltana 20. toukokuuta ratkeaa, valitseeko Oulun vasemmisto uuden valtuuston nuorimman jäsenen, Mimmi Jakolan, kaupunginhallitukseen.
Kuva: Pekka Peura

Vasemmistoliiton listoilta kaupunginvaltuustoon ja aluevaltuustoon valitusta Mimmi Jakolasta, 19, on todennäköisesti tulossa Oulun kaupunginhallituksen jäsen.

Vasemmistoliiton Oulun valtuustoryhmän puheenjohtaja Mikko Raudaskoski, 69, vahvistaa, että kunnallisjärjestön nimeämistoimikunnan pohjaesityksessä Jakola on ehdolla puolueen toiselle paikalle kaupunginhallitukseen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä