Kiimingin Koitelin ja Huttukylän välinen kevyen liikenteen väylä sai tällä viikolla niin sanottua valtionvarainvaliokunnan joululahjarahaa 900 000 euroa. Tuolla rahalla pyörätietä rakennetaan Koitelinkoskentien kylkeen vajaan puolentoista kilometrin verran noin 3,2 kilometrin mittaisesta koko hankkeesta.
Pohjois-Pohjanmaan ely-keskuksen tienpidon suunnitteluyksikön päällikön Ari Kuotesahon mielestä on hyvä että hanke saadaan käyntiin, mutta valmiiksi sitä ei vielä kokonaisuudessaan vielä saada.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut