Kaupassa riehumaan alkanut mies aiheutti isot vahingot Oulun Haukiputaalla sijaitsevassa kaupassa perjantaiaamuna.
Poliisin tiedotteen mukaan mies oli yrittänyt näpistää kaupasta alkoholia. Myyjä oli estänyt teon, jolloin mies oli alkanut riehua kaupassa ja nakellut lasipurkkeja kylmäkaappien lasioviin. Lasiovet olivat menneet rikki. Mies sai teollaan aikaan useiden tuhansien eurojen vahingot.
Poliisi otti miehen kiinni kaupan sisältä. Poliisi tutkii asiaa tässä vaiheessa vahingontekona.