Kiimingin lukiota käyvät yli-iiläiset Kreetta Ahola (vas), Edith Lahtinen ja Kerttu Kynkäänniemi kertovat, että Yli-Iin ja Kiimingin välistä Onni-palvelulinjaa käytti elokuussa ainakin viisi koulun oppilasta päivittäin.
Kuva: Sanna Niemi
Joukko Kiimingin lukiota käyviä yli-iiläisiä joutuu tekemään vaivalloisia yhteiskyytijärjestelyjä sen takia, että kaupunki lakkautti Yli-Iin ja Kiimingin välisen Onni-palvelulinjan.
Oulun seudullinen joukkoliikennejaosto päätti vajaa kuukausi sitten lakkauttaa linjan osana Onni-palveluliikenteen tehostamistoimia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut