Saaristonkatu ammotti tyhjyyttään maanantaiaamuna.
Kuva: Teija Soini
Maanantaiaamuna yhdeksältä Oulun keskustassa oli liikkeellä vain muutamia ihmisiä.
Lomien alkaminen näkyy liikenteen hiljenemisenä.
Lotta Uusimäki oli Milli-koiransa kanssa aamukävelyllä. He kävelevät usein Saaristonkadulla, jossa yleensä aamuisin liikennettä on paljon.
– Olen ollut kolme viikkoa poissa Oulusta, niin tuntuu oudolta, että täällä on näin autiota.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut