Lomien alku hil­jen­si Oulun lii­ken­teen: "Tuntuu ou­dol­ta, että täällä on näin au­tio­ta"

Pohjantien aamun ruuhkahuipussa Intiön ohittaa lähes 2 000 ajoneuvoa vähemmän kuin normaalisti.

Saaristonkatu ammotti tyhjyyttään maanantaiaamuna.
Saaristonkatu ammotti tyhjyyttään maanantaiaamuna.
Kuva: Teija Soini

Maanantaiaamuna yhdeksältä Oulun keskustassa oli liikkeellä vain muutamia ihmisiä.

Lomien alkaminen näkyy liikenteen hiljenemisenä.

Lotta Uusimäki oli Milli-koiransa kanssa aamukävelyllä. He kävelevät usein Saaristonkadulla, jossa yleensä aamuisin liikennettä on paljon.

– Olen ollut kolme viikkoa poissa Oulusta, niin tuntuu oudolta, että täällä on näin autiota.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä