Kouluruoka: Oulun kou­luis­sa tar­jot­tu oudon ha­jui­nen jau­he­li­ha­keit­to tut­ki­taan la­bo­ra­to­rios­sa

ADHD: Oulussa ke­hi­tet­tiin peli, joka voi jopa pal­jas­taa lapsen ADHD:n

Sirkus: Kahden lapsen äiti sai syk­syl­lä puhelun ja päätti karata sir­kuk­sen matkaan

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Pääkirjoitus
Tilaajille

Lä­hi­yrit­tä­jät tu­tuik­si – moni ha­luai­si tukea oman alueen yrit­tä­jyyt­tä

Monet kuluttajat pitävät tärkeänä sitä, että voivat valinnoillaan tukea oman paikkakunnan yrittäjiä. Samalla on syytä varautua siihen, että koronakriisin jälkeen ei välttämättä ole paluuta vanhoihin toimintatapoihin.

Oulun Yrittäjien puheenjohtaja Risto Huovinen (oik.) ja varapuheenjohtaja Auli Lukkarila kertoivat maanantain Kalevassa Tuttu yrittäjä -projektista, joka kampanjoi lähiyrittäjyyden puolesta. Korona on kurittanut yrittäjiä kovalla kädellä ja muuttanut rakenteita. Koronapandemian jälkeen selviytyjiä ovat mitä ilmeisimmin yritykset, jotka ovat oppivaisia ja kykenevät uudistumaan muuttuneisiin olosuhteisiin.
Oulun Yrittäjien puheenjohtaja Risto Huovinen (oik.) ja varapuheenjohtaja Auli Lukkarila kertoivat maanantain Kalevassa Tuttu yrittäjä -projektista, joka kampanjoi lähiyrittäjyyden puolesta. Korona on kurittanut yrittäjiä kovalla kädellä ja muuttanut rakenteita. Koronapandemian jälkeen selviytyjiä ovat mitä ilmeisimmin yritykset, jotka ovat oppivaisia ja kykenevät uudistumaan muuttuneisiin olosuhteisiin.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.