Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juusolle irvailtiin hänen lausua loihehittuaan, että joku vanhus voisi arvostaa yksityisyyttä.
Siis sitä, "että hänen luonaan ei juokse neljä kertaa päivässä aina eri hoitaja". Sehän on ihan totta, muistisairaiden kohdalla varsinkin!
Äitini on vuosien saatossa toistuvasti perunut kotihoidon käynnit, koska tuntee itsensä täysin terveeksi ja toimintakykyiseksi, kuten muistisairauteen kuuluu.