Ki­vi­sy­dä­meen ajo hel­pot­tuu, kun puomit pois­tu­vat – myös park­ki­li­puk­keet jäävät his­to­riaan

Kivisydämen pysäköintijärjestelmä uudistuu, mikä vaikuttaa autoilijoihin monella tavalla. Arkistokuva.
Kivisydämen pysäköintijärjestelmä uudistuu, mikä vaikuttaa autoilijoihin monella tavalla. Arkistokuva.
Kuva: Peura Pekka

Kivisydämen vanhasta perinteisestä lipukejärjestelmästä luopuminen tarkoittaa autoilijan kannalta sitä, että lipukkeet ja käteinen raha jäävät historiaan. Tämän lisäksi hallista poistuvat puomit, jolloin sisään- ja ulosajo nopeutuu.

Näin kertoo Oulun Pysäköinti Oy tiedotteessaan.

Uusi pysäköintijärjestelmä on nimeltään Moovy ja sen sovellus tulee jatkossa olemaan yksi maksutavoista.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä