Kemin Energia ja Vesi oy lämmittää Kemiä jatkossakin. Joutsenperhe viihtyi laitoksen edustalla olevan lammikon lähellä perjantai-iltapäivänä.
Kuva: Camilla Ahlstrand
Kemin kaupungin omistamasta Kemin Energia ja Vesi oy:stä (Kenve) tuli perjantaina Oulun Energian tytäryhtiö.
Perjantaina viimeistellyssä osakekaupassa Oulun Energia ja Kemin kaupunki allekirjoittivat Kenven 60 prosentin osuutta koskevat palvelu- ja osakassopimukset.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut