Päävesiputken hajoaminen kasteli kolmen liiketilan kellarit Hallituskadulla.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Kerrostalon käyttövesiputki meni poikki tiistai-iltana Oulun Hallituskadulla ja talon käyttövesi on jouduttu katkaisemaan toistaiseksi.
Noin 90 millimetriä halkaisijaltaan oleva putki hajosi kerrostalon kellaritiloissa sijaitsevassa lämmönjakohuoneessa. Pelastuslaitos sai hälytyksen kohteeseen hieman ennen kello 19.
Pelastuslaitos kertoo tiedotteessaan, että putkesta tullut puhtaan kylmän veden vuoto oli täyttänyt lämmönjakohuoneen sekä sen viereisen käytävän ja varaston kokonaan vedellä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut