Käyt­tö­ve­si­put­ki meni poikki ker­ros­ta­los­sa Hal­li­tus­ka­dul­la – Sii­pi­wei­kot joutui sul­ke­maan ra­vin­to­lan etu­ajas­sa

Päävesiputken hajoaminen kasteli kolmen liiketilan kellarit Hallituskadulla.
Päävesiputken hajoaminen kasteli kolmen liiketilan kellarit Hallituskadulla.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Kerrostalon käyttövesiputki meni poikki tiistai-iltana Oulun Hallituskadulla ja talon käyttövesi on jouduttu katkaisemaan toistaiseksi.

Noin 90 millimetriä halkaisijaltaan oleva putki hajosi kerrostalon kellaritiloissa sijaitsevassa lämmönjakohuoneessa. Pelastuslaitos sai hälytyksen kohteeseen hieman ennen kello 19.

Pelastuslaitos kertoo tiedotteessaan, että putkesta tullut puhtaan kylmän veden vuoto oli täyttänyt lämmönjakohuoneen sekä sen viereisen käytävän ja varaston kokonaan vedellä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä