Käy­mä­lä­po­li­tiik­ka puhutti PMMP:n kei­kal­la – Ou­lu­hal­lin pihalle oli tuotu ba­ja­ma­jo­ja, joissa piti asioida pu­he­li­men tas­ku­lam­pun avus­ta­ma­na

Jimi Rantanen keikkajärjestäjä Warner Music Liveltä vahvistaa, ettei valaistusta ollut.

Ouluhallin pihalle tuotujen bajamajojen olosuhteet eivät olleet valoisat, sillä tarpeet piti tehdä oman valaistuksen turvin. Arkistokuva.
Ouluhallin pihalle tuotujen bajamajojen olosuhteet eivät olleet valoisat, sillä tarpeet piti tehdä oman valaistuksen turvin. Arkistokuva.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Tarpeiden tekeminen Ouluhallin pihalle tuoduissa bajamajoissa osoittautui haasteelliseksi PMMP:n keikan aikana perjantaina.

Pimeä marraskuinen ilta ja valaistuksen puute johtivat siihen, että keikkavieraat joutuivat suoriutumaan joko pimeässä tai esimerkiksi puhelimen taskulampun avulla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä