Kävimme tu­tus­tu­mas­sa Oulun seudun ruo­ka­kult­tuu­ria esille nos­ta­vaan Ma­ku­seik­kai­luun – "­Puo­li tuntia avaa­mi­sen jälkeen grilli on ollut koko ajan kuu­ma­na"

Tänä vuonna Makuseikkailussa on mukana yhteensä 11 oululaista ravintolaa ja kahvilaa.

Magnolia Coffee & Bakeryn yrittäjä Hanna Sirniö osallistui Makuseikkailuun mieluusti uudelleen.
Magnolia Coffee & Bakeryn yrittäjä Hanna Sirniö osallistui Makuseikkailuun mieluusti uudelleen.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oulun keskustasta Pekurin Patiolta löytyvässä Magnolia Coffee & Bakeryssä on keskiviikkoiltapäivänä vielä rauhallista. Käynnissä on Oulun seudun ruokakulttuuria esille nostavan Makuseikkailun ensimmäinen päivä. Tämän viikon lauantaihin asti jatkuvassa tapahtumassa on mukana yhteensä 11 ravintolaa ja kahvilaa Oulusta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä