Jos Oulussa haluaa merelle, joutuu keräämään kavereita ja kaivamaan kuvetta – merellisyyttä ei hyödynnetä riittävästi Merikaupunki Oulussa merelle pääseminen ei ole ihan yksinkertaista. Markus Paso 17.7.2024 8:21 Forum24 Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Matkailu Veneily Harrastukset Meri Satamat Yritykset