Suviseurat: Su­vi­seu­rat eivät olekaan Räys­kä­län ky­lä­kau­pal­le kul­ta­kai­vos

Kolumni: Yh­dys­val­tain abort­ti­pää­tök­sen hä­viä­jiä ovat ta­sa-ar­vo ja naisten ih­mi­soi­keu­det, ja ke­hi­tyk­ses­tä on syytä olla huo­lis­saan myös täällä

ICT-alan lakko vai­kut­taa Kaleva Median asia­kas­pal­ve­lun au­ki­oloi­hin – asiak­kai­ta pyy­de­tään asioi­maan en­si­si­jai­ses­ti it­se­pal­ve­lun kautta

Kaleva Median asiakaspalvelu saattaa olla ruuhkautunut seuraavien viikkojen aikana. Syynä ruuhkautumiselle on, että yhtiölle asiakaspalvelun tuottavan Nesenta Oy:n työntekijöistä noin 60 prosenttia osallistuu ICT-alan työtaisteluun, joka alkoi maanantaina 25. huhtikuuta kello 6.

Lakon vuoksi Kaleva Median asiakaspalvelun aukioloaikoja supistetaan. Asiakaspalvelu on auki kello 7–16 (normaalisti kello 7–21), viikonloppuisin asiakaspalvelu on auki kello 7–12 (normaalisti klo 7–17). Lakon aikana asiakaspalvelun takaisinsoittojärjestelmä ei ole käytössä. Rovaniemen asiakaspalvelu on suljettuna keskiviikosta 27. huhtikuuta lähtien.

Asiakaspalvelu pyritään pitämään näillä toimenpiteillä niin sujuvana kuin se on mahdollista työtaistelutilanteessa. Lakosta kerrotaan asiakaspalvelussa puhelinnauhoitteella ja asiakkaita pyydetään asioimaan ensisijaisesti itsepalvelun kautta, johon pääset napsauttamalla tätä linkkiä: itsepalvelu.

Kaksiviikkoinen lakko päättyy sunnuntaina 8. toukokuuta. Lakko jatkuu 9.–22. toukokuuta välisenä aikana, jos ratkaisua ei saavuteta ennen sitä.