Festivaalit: Ellie Goul­ding ja Me­ga­deth Qstoc­kin pää­esiin­ty­jik­si – fes­ti­vaa­li viettää hei­nä­kuus­sa 20-vuo­tis­juh­liaan

Korot: Kaleva seuraa kor­ko­ta­soa päi­vit­ty­väs­sä ar­tik­ke­lis­sa: Katso täältä eu­ri­bor-kor­ko­jen tuo­reim­mat lukemat

Luitko jo tämän: Miksi ou­lu­lai­nen Ari, 33, käyttää ana­bo­li­sia ste­roi­de­ja?

Mainos: Tilaa Kaleva Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 12,90 € / kk + 1 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Tilaajille

Hai­luo­toon suun­ni­tel­ta­vat sillat ja pen­ger­tie to­teu­tu­mas­sa ilman min­kään­lais­ta va­lais­tus­ta: "Täm­möi­siä riskejä meillä on joka pai­kas­sa"

Valoja ei laiteta, koska suunnittelun lähtökohtana on ollut, että merimaisema pysyisi mahdollisimman ennallaan. Myös sillan liikennemäärät ovat arvioiden mukaan sen verran alhaisia, ettei valaistusta tarvita.

Havainnekuva Hailuotoon menevästä Huikun sillasta.
Havainnekuva Hailuotoon menevästä Huikun sillasta.
Kuva: Väylävirasto

Hailuotoon ajaminen on tämänhetkisen arvion mukaan mahdollista aikaisintaan vuonna 2025.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.