Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Esitys Oulun Infran ul­kois­ta­mi­ses­ta on ly­hyt­nä­köi­nen

Oulun Infra -liikelaitoksen ulkoistamissuunnitelmat herättävät kysymyksiä. Konsernijaoksen esitys pohjautuu arvioihin, ei Oulun kaupungin periaatteena olevaan tiedolla johtamiseen. Myös poikkeusoloihin ja -uhkiin varautumisessa on tärkeää, että Infra säilytetään kaupungin omana toimintana ja sitä edelleen kehitetään.

Infra-liikelaitoksen työntekijät ovat omalla työhön sitoutumisella huolehtineet siitä, että oululaiset ja Oulussa käyvät turistit ovat tyytyväisiä työn laatuun.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa