En­sim­mäi­nen vene vie­rai­li Oulun uu­dis­te­tus­sa To­rin­ran­nas­sa – M/S Aurora suun­nit­te­lee kesälle ris­tei­ly­jä

M/S Auroran omistaja Mikko Ohukainen toivoo Torinrantaan tilaa vieraileville veneille.

M/S Aurora vieraili uudistetussa Torinrannassa viikonloppuna.
M/S Aurora vieraili uudistetussa Torinrannassa viikonloppuna.
Kuva: Janne Lyly

Torinrannan uudistetulla laiturilla piipahti viikonloppuna ensimmäinen vene. M/S Auroran omistaja Mikko Ohukainen kehuu remontin olevan toimiva kasvojenkohotus Oulun kaupungille.

– Kävin tutkimassa, minkälainen kauppatorin uusi satama on. Harvemmin siellä on tämän kokoisia aluksia käynyt.

Siitä on jo useampi vuosi, kun Ohukainen on viimeksi seilannut Torinrantaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä