M/S Aurora vieraili uudistetussa Torinrannassa viikonloppuna.
Kuva: Janne Lyly
Torinrannan uudistetulla laiturilla piipahti viikonloppuna ensimmäinen vene. M/S Auroran omistaja Mikko Ohukainen kehuu remontin olevan toimiva kasvojenkohotus Oulun kaupungille.
– Kävin tutkimassa, minkälainen kauppatorin uusi satama on. Harvemmin siellä on tämän kokoisia aluksia käynyt.
Siitä on jo useampi vuosi, kun Ohukainen on viimeksi seilannut Torinrantaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut