Lukijalta
Mielipidekirjoitus

En saanut re­sep­tiä OYSin päi­vys­tyk­ses­tä – miten tämä käy­tän­tö saa­tai­siin jär­keis­tet­tyä?

Kuin kohtalon ivana, tuli virtsatietulehdus kohdalleni perjantai-iltana. Sen sairauden olen kokenut usein vuosikymmenten vieriessä. Terveysasemat eivät tunnetusti ole avoinna kuin "konttoriaikana". Monet toiminnot ovat muuttaneet palveluaikojaan vuosien kuluessa, mikseivät tärkeät terveysasemat? Viikonloppuisin pitäisi apu saada OYSin päivystyksestä.

Otin chat-yhteyden päivystykseen, jossa sairaanhoitaja vastasi. Ensin tuntui, että resepti onnistuisi lähiapteekkiin. Hän aikoi kysyä asiaa lääkäriltä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa